QUÈ S’OFEREIX?
- 1 plaça com operari/a de suport a la brigada municipal
- Mitja jornada durant el mes de juliol 2021
REQUISITS PER ACCEDIR-HI
- Nascuts entre 2001 i el 2005 (tenint els 16 anys a l’inici del contracte).
- Estar empadronat/da i ser resident a Mont-ras.
- Estar en possessió de la titulació de Graduat en ESO o equivalent (en el moment d’iniciar el contracte laboral).
- No patir cap malaltia que impedeixi el normal desenvolupament de les funcions per les quals es realitza la present convocatòria.
- No trobar-se exclòs en cap de les causes d’incapacitat i d’incompatibilitat assenyalades per la normativa vigent.
- No haver participant en edicions anteriors del projecte.
TERMINI
Es poden realitzar sol·licituds des del DIVENDRES 12 DE MARÇ FINS DIJOUS 1 D’ABRIL DE 2021 (inclosos)
COM PARTICIPAR-HI?
Realitzant una sol·licitud (INSTÀNCIA GENÈRICA), adjuntant tota la documentació exigida a les bases de la convocatòria (important omplir el MODEL ESPECÍFIC)
Es realitzarà un SORTEIG, entre tots/es els/les candidats/es que compleixin els requisits, DILLUNS 12 D’ABRIL A LES 12H EN UN ACTE PÚBLIC A LA SALA DE PLENS DE L’AJUNTAMENT DE MONT-RAS
DOCUMENTS PER A REALITZAR LA SOL·LICITUD
- Instància genèrica
- Model específic “Va de feina 2021”
- Autorització paterna/materna per a menors d’edat
- Currículum vitae
- Còpia del DNI
- Declaració responsable de titulació exigida (en cas que encara no tingueu la ESO)
TOTA LA INFORMACIÓ I DOCUMENTS A PRESENTAR ELS TROBAREU AQUÍ, A LES BASES DE LA CONVOCATÒRIA